joi, 10 martie 2016

Si liliacul a-nflorit!

  O asa hartie frumoasa merita ceva deosebit! Culoarea este atat de calda si placuta!

  Setul de hartie, de la Papermania, contine 32 de modele diferite, toate in acelasi ton de lila. Pe acestia i-am vazut acoperiti finut c-o danteluta de bumbac alba, cu fundite duble de satin pe lateral iar in fata cu cate o fundita de organza mov.
  De minune se potrivesc si niste perlute dar si fara ele tot eleganti sunt!
  Pe o pereche de botosei, iesiti dintr-o alta hartie am pus o fundita diferita.
  Tot cu danteluta de bumbac alba. Prinderea ei este o treaba foarte lipicioasa :D, dar rezultatul se merita!
   Iata si un alt model de hartie din acest set. De data aceasta danteluta este lila si putin mai grosuta.
   De aceea i-am pus numai fundite albe. De organza si satin. 
  Am facut mai multe variante, fiindca gusturile difera. Pot fi facuti ori numai cu fundite albe, ori cu o anumita nuanta de mov, ori cu perlute sau fara, cum ii place fiecaruia! Hartia este de 160 g/mp iar botoseii masoara 8/4,5 cm.


5 comentarii:

  1. waw...ce minunatii ...draga Ancuta esti maestra ...nu stiu cand le mai faci pe toate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Adriana!! Mi-e drag ce fac, asa ca ma straduiesc sa le fac, pe toate! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de delicați sunt! Felicitări și spor la treaba în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fabulosi! Daca as fi nasa la un botez, din acestia as comanda. Nu am cuvinte, mi se par de o atata delicatete si bun gust, incat pur si simplu nici nu ai ce sa mai spui decat sa admiri cat de frumosi sunt.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Alina Mihaela!
    Iasmin poate acusica vine si nasitul, cine stie?! :-)))

    RăspundețiȘtergere