joi, 3 martie 2016

Cum vin pe lume botoseii veseli?


     M-a intrebat zilele trecute cineva cum fac botoseii. "Ii iei de pe net si apoi le adaugi ceva?" Nu. Si da! :-)) De pe net iau multe, de la idei la materiale, dar munca (si placerea) e a mea!
  De ce avem nevoie? Cateva unelte, hartii-cartoane, panglici si nasturei sau alte asemenea, timp, rabdare si bucurie.
  M-am apucat acum sa croiesc niste botosei pentru o fetita :D. Si m-am decis pentru un carton de 300 g/mp, adica destul de grosut, cu un model copilaresc si vesel. De fapt, partea buna la el e ca are doua parti cu modele! Varianta a doua e cu floricele!! O las pe nasica sa decida care-i plac! :-))
  Deocamdata m-am apucat de treaba. Este nevoie de un cutter bun, forfecuta, cutit de plastic, creion, linie, adeziv si matrita. Mai precis am confectionat din carton gros modelul botoselului, pe care-l desenez pe hartia aleasa.
   Odata decupat cu forfecuta, am indepartat bucatelele de carton de pe margine, unde se va indoi si lipi de talpa.

   Mai intai insa, cu ajutorul cutitului de plastic se marcheaza cartonul, exact pe indoitura, pentru ca aceasta sa fie frumoasa, curata!
   Apoi se trece la o alta parte migaloasa: lipitul. Cu un adeziv perfect, merge treaba cu spor. Altfel e chin si jale!! Mare grija la detalii. Cele doua parti trebuie sa se imbine cat mai bine.
    Si iata ca din acest tip de hartie, cu doua fete, au iesit doua feluri de botosei! Partea frumoasa e ca si interiorul e pus in valoare :-)) .

   In ultima parte intra in scena pistolul de lipit cu silicon. Si multa inspiratie!! Acum stau si ma gandesc ce s-ar potrivi mai bine pentru ei! Ce fel de fundite, din organza sau satin? Cu margelute sau nasturei? Am sa dau iama prin magazine sa caut ceva perfect. Nasica merita ce-i mai bun!! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu