marți, 1 martie 2016

Fluturi si buline




   Botoseii acestia ma incanta de cate ori ii privesc! Sunt atat de proaspeti si de veseli! :-)) Sigur ca panglica alba cu buline galbene si albastre face mult!! Cu mustatile fundei atarnand in fata botoseilor parca rade la tine!! Hartia (de 220 g/m2) este cu un model delicat cu fluturasi, asa ca merg de minune fluturii albastri pe post de incuietoare a botoseilor (am gasit si altfel de fluturi, abia astept sa-i vad live)!
       Am cautat sa fac zilele trecute cativa asemenea botosei si din pacate nu am mai gasit acest tip de hartie! Dar cu siguranta cand vor aduce, ma voi aproviziona din destul!! :D Imi place foarte mult si se lucreaza foarte frumos cu ea!! Partea buna e ca am gasit o hartie  de acelasi tip, asa ca au iesit alti botosei, cel putin la fel de frumosi, daca nu chiar si mai veseli!! :-)) Ii voi prezenta intr-o alta postare!
   Acestia au lungimea de 8 cm si latimea de 4.5 cm. Numai bine sa incapa in ei mici bombonele, care parca-s mai dulci mancate din ei!! :-)) Dar si fara bomboane sunt la fel de deliciosi!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu