sâmbătă, 5 martie 2016

Parti rele si parti bune

 
   Am fost si am cautat niste materiale de care (credeam eu) aveam nevoie. Nu mai avem! Primim marfa luni! Nu mai primim! Nu avem in aceste cantitati!  E nitel frustrant sa nu-ti poti duce planurile la indeplinire!
  Am o pereche de botosei facuti ...din suflet!! Parca au aparut singuri, eu doar am urmat ceea ce mi-au dictat hartia, danteluta si persoana la care m-am gandit! Se numesc Sweet Iasmin! :D

  Partea rea? Hartie la fel nu mai gasesc. Dantela nu mai au demult! Pana si panglica de organza de acel fel nu mai e!! :-)))
  Partea buna?? Sunt unicati!!
 Dezavantajele acestea cu materialele duc insa la a te depasi pe tine insati. Si la a aparea alte si alte modele de botosei!!
  Pana la urma cu totii suntem unici!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu