miercuri, 11 mai 2016

Organizarea muncii

   Ce faci cand ai o pasiune si coltisorul tau de lucru arata...putin dezorganizat? Unii asa se simt inspirati, altii vor sa fie cu exactitate toate puse la locul lor, inainte de a se apuca de treaba.
   Nici nu mai stii ce ai si pe unde sunt puse (bine!) si asa reusesti sa ratezi un material care ar fi fost mult mai potrivit pentru ce vroiai! Articole pe net sunt foarte multe si idei si mai multe!
    Intr-o oarecare forma de organizare m-am straduit si pana acum sa le tin. Nasturii si bilutele si pandantivele sunt puse ordonat (oarecum :-P) intr-un organizator cumparat. Intr-o cutie de biscuiti sunt uneltele de prima necesitate, amestecate in timp cu cele care nu-mi trebuiesc decat rareori. O cutie maricica serveste drept cos de gunoi pentru resturile ramase de la proiectul in lucru.
   Panglicile si dantelele mai ales sunt bataia mea de cap! Incercasem sa le pun pe un umeras, dupa o idee gasita, nici nu mai stiu pe unde. Dar nu mi-a iesit! Intr-un final au ajuns ghem. Ghemul bunicii, bun sa se joace pisicile cu el! :-))
   Toate gramada intr-o cutie cu multe alte materiale.
   Asa ca am incercat sa aranjaez din nou totul. Sper sa si tina! Momentan, ideea care ma avantajeaza este sa le pun la vedere intr-un alt organizator. De obicei cumpar cate putin, de proba, asa ca nu am role.
   Dupa o cafea si doua ore, altfel statea treaba! :D

      Fiecare aranjate pe caprarii! De acum la treaba, spre alti botosei!!! 
  Despre hartii nu am spus nimic. Si pe ele am incercat acum cateva zile sa le aranjez mai...ordonat!
   Cum va mentineti ordinea in coltisorul vostru? Aveti idei bune de impartasit? Putin de ici, putin de colo, poate ne ajutam spre a dobandi impreuna linistea necesara...inspiratiei! :D 
   Si dupa atata munca :-))) meritam cu totii putina relaxare!! Ca tot e mijlocul saptamanii!! :D

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu