duminică, 8 mai 2016

Delfinii jucausi

   Oare exista cineva caruia sa nu-i placa delfinii?? Poate... Lumea e mare! Dar pentru iubitorii lor, iata ca au venit niste botosei dedicati.
   In adancul albastru al marii, delfinii se joaca si se harjonesc unii cu altii.
  Din cand in cand ies la suprafata, tasnind prin spuma alba a valurilor. Ici-colo, cate o steluta de mare se uita mirata la veselia lor.
   Hartia transparenta, de 115 g/mp mi-a dat emotii, atunci cand am cumparat-o. Prima data am zis ca nu o sa iasa ce vreau eu de la ea. Asa ca a stat mult si bine data de-o parte. Dar mi-am facut curaj si am incercat. Marea cu degetul! :-))) Au iesit asa de bine, ca de acum abia astept sa mai cumpar asemenea hartii, mai ales ca sunt si multe modele frumoase!
   Fundita dubla este din organza, iar danteluta este din bumbac. Initial am facut botoseii mai simpli, doar cu fundita pusa in lateral, pentru a nu acoperi prea mult delfinii.
   O hartie foarte dificila la fotografiat!! Fiind semitransparenta, lumina este refractata prin ea si nu se vedea in toata frumusetea ei. 
   Cred ca am depasit si hopul acesta, cu cateva mici trucuri si nadajduiesc sa va dati seama cum ar arata in realitate. La botez. Ca marturii! :D

   


Un comentariu: