joi, 12 ianuarie 2017

Finuta mea

   Iata ca a venit vremea sa fac niste botosei pentru insasi fina mea! :D Un lucru tare placut, va marturisesc! Am lucrat cu mare drag la ei. Acestia sunt o parte din ei.
      Am folosit aceeasi hartie, de la Papermania, ca ai Condurilor printesei, cu diverse imprimeuri si cu niste nuante delicioase.
   Le-am pus o danteluta finuta, iar pe lateral o fundita din satin.
  Si i-am si legat doi cate doi, cum am facut la un botez unde am fost invitati. In completare am facut, din alt set de hartie, cu mov de data aceasta, alti cativa botosei.
Sa-ti dea Domnul o viata minunata si mantuire alaturi de toti cei dragi!! 
  


2 comentarii:

  1. Cât de frumoși și delicati sunt, Ancuța! Felicitări pentru finuta, Dumnezeu sa ii dăruiască o viata plina de bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ionela!! :D Sa-i dea Domnul!!
    Te mai astept cu drag aici, in coltisorul botoseilor veseli! :-))

    RăspundețiȘtergere